En alldeles perfekt söndag

Det blev ett perfekt avslut på mammaveckan. Imorse var vi på millas gympa. Så glad att hon tycker det är så roligt! Och kul att meja vill följa med. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Efter gympan blev det lite lunch och sen skulle max iväg på scouterna. Då ville meja och Eva åka på badhuset så Milla fick välja, badhuset eller bastun idag. Så vi tog badhuset och kör bastun nästa gång istället. Jag spenderade större delen av tiden på badhuset inne i ångbastun ändå. Det var så gudomligt skönt!

𝒟𝓊 𝑜𝒸𝒽 𝒿𝒶𝑔 𝓈𝓂𝓊𝓁𝒶𝓃, 𝒹𝓊 𝑜𝒸𝒽 𝒿𝒶𝑔!

Drömmer mig bort, exakt dit .. där jag vill vara. För alltid!

All kärlek till alla mina fina här i livet 🥰 ni är guld!

Knåda knåda knåda!

ÄLSKLINGAR!

Nybadad! 🤣 som en blöt hund!

Glass efter badet 🥰

(null)

Det blev lite chokladbollar när vi kom hem från badet!

(null)

(null)

Älskar att se hur dessa två har så roligt ihop. Och att dom fortfarande ser sig som kusiner. Trots att vi inte räknas till släkten längre (bara Milla). Barn är dock så mkt enklare och mer klarsynta än vuxna. Till 110% ❤️

(null)

Sjukdomar på jobbet imorgon så jag blev tvungen byta pass. Återigen slutar jag lite tidigare .. 😏 på min skitmåndag! Men då är det upp till 𝓂𝒾𝑔 att göra den bra!

Det gjorde inte saken bättre att Milla frågade ikväll när hon ska till pappa. Jag sa glatt "imoooorgon!" Och hon bara "neheeeej, ååååh". Men jag sa att hon kommer ha så kul med pappa. Och om en vecka är hon hemma med mig igen. Men det gör mig så glad att dom trivs här. Trots att vi är lite trångbodda!

Det var svårt att komma loss från hennes grepp när hon hade somnat. Fastklibbade också 🥰
Ett hårt grepp om mammas arm 😴❤️


Kommentera inlägget här :