Fördelen med varannan vecka

Jag har kommit på en enda fördel med varannan vecka. Och det är att varannan söndag känner man sig som ett barn dagen innan julafton.

𝒥𝒾𝒽𝑜𝑜𝑜𝑜, 𝒾𝓂𝑜𝓇𝑔𝑜𝓃 𝓀𝑜𝓂𝓂𝑒𝓇 𝒹𝑜𝓂 𝒽𝑒𝑒𝑒𝓂!

Det är en sån härlig känsla. När man gått och längtat i en hel vecka. Också är dom äntligen hemma igen!

Imorgon ska vi baka pizza till middag tänkte jag. Också har jag köpt grejer till att göra slime. Det ska bli intressant att se hur vi lyckas, OM vi lyckas 😂

Jag har sovit för mkt i helgen iaf. Inte ett dugg trött nu när jag faktiskt måste sova. Sen är det lite creepy att vara helt själv. Fösta gången i detta hem! Ingen Moa, ingen hund. Bara lilla jag! 🥺😱 äh! Det ska gå fint. Snart får jag studsa upp och gå till jobbet.

Imorrn har jag turen att få vara med mina ekor!  💕 

Kommentera inlägget här :