ℱ𝓇𝒾𝒾𝒾𝒾𝒾𝓎𝒶𝓎!

Äntligen fredag! 🥳 wihoo.
(null)

Milla ville inte alls till fsk imorse. Hon tyckte vi skulle stanna hemma och mysa hela dagen. Men ikväll får vi mysa. Ska nog åka och handla på lunchen så vi bara kan dra hem efter jobb/förskola/skola. Ikväll vill jag inte göra ett endaste skvatt. På sin höjd spela ngt spel med barnen. Men annars blir det bara film och fredagsmys!

Snöblandat regn idag. Men det var så friskt och skönt ute på fm. Man förstår hur lyckligt lottad man är när man får vara utomhus på jobbet, nästan varje dag! 🙏🏼
(null)

Nu ligger jag på vilan. En otroligt lugn och skön fredag idag. Med endast fyra kids på avdelningen. Mkt sjukdomar som härjar såhär i vabruari! Men kl 13 går jag över till en avdelning på storsidan. Så då blir det mer ös tills jag slutar och tar helg.

(null)

Man blir så trött av den sövande musik vi spelar på vilan 😂😴 hade lätt kunnat sova en stund jag med!

Igår var det dags för utvecklingssamtal med Moa. Det gick bra. Men efteråt när vi skulle hem sa Moa "varför beter vi oss alltid som ett gift gammalt par som varit ihop i 50 år och är jätteless på varandra, på alla utvecklingssamtal?!" 😂🤷🏼‍♀️ kanske för det alltid varit hon och jag. Kanske för att vi 𝒷𝓁𝒾𝓇 less varandra emellanåt. Och för att vi känner varandra så pass bra att vi vågar visa när vi är less 🤣 kanske?

Kommentera inlägget här :