ℳ𝒾𝒸𝓀𝑒 𝑔𝓊𝓃𝓃𝒶𝓇𝓈𝓈𝑜𝓃

I love him 🥰

(null)

(null)
Elsa kan vara en riktig pain-in-the-ass! Men oj så hon ger mig mkt i mitt läkande och sörjande. För att inte tala om hästarna Deus, Trombino och lilla Amanda 🙏🏼

(null)
Både mina egna barn och förskolebarnen sprider såå mkt glädje (och snor o hosta) om dagarna. Dom lyfter en, flera ggr per dag. I början av separationen klarade jag inte av att jobba med barn. Jag bröt ihop så fort ett barn grät efter sina föräldrar eller bara ställde frågan "när kommer min mamma/pappa?" Idag kan jag hantera både gråten, saknaden och frågor efter barnens föräldrar. Jag kan finnas där för barnen tills deras föräldrar jobbat klart. Jag är stark igen! Och mina egna barn, jag är en så mkt bättre mamma, om än jag aldrig var "dålig"!

(null)
Att ha fått ha "färska" blommor i min fina vas, vecka efter vecka hela tiden vi bott här 🙏🏼🌷 vilken glädje. Både tulpaner och rosor har förgyllt vårt fina kök i flera veckor. Det är så fint!
 
(null)
Avsaknad av humor har präglat en stor del av mina sista år. Men jag börjar hitta tillbaka. Jag kan skratta igen (men även gråta om det behövs). Vi har så roligt tillsammans, jag och barnen, jag och kollegorna o jag och mina vänner ❤️ 

(null)
Rörelse är nog det jag saknar mest i mitt liv just nu. Förutom varannan helg när jag vid två tillfällen varit ut och dansat med Lillemor ❤️😂 och dom dagliga promenaderna med Elsa. Så det kan jag bli mkt bättre på. Röra på fläsket! 

(null)
Frukt är jag duktig på att käka på jobbet. Hemma är fruktfatet fullt varannan vecka när barnen är hemma. Den andra veckan finns bara någon enstaka frukt för att det ska kännas fint och fräscht. Då blir jag sugen då och då iaf 🍐🍊🍎🍌🍏🥝🍇

(null)
Så fort det börjar mörkna tänder jag massor av ljus här hemma. Sen lyser dom oftast enda tills jag somnar. Ljus piggar verkligen upp en och skapar en otrolig mysig atmosfär! Love it!

(null)
Ut i naturen försöker vi ta oss så ofta vi kan. Det blir inte längre lika naturligt. Men när jag väl är ute i naturen så suger jag verkligen in massa energi därifrån 🙏🏼😍 älskar skogen! Förutom under säsongen då det är förjävligt mkt myggor! 🤬
(null)
Och vännerna ja. Vad vore jag utan dom?! Jag förstår att jag mått dåligt i många år. Jag försummade vännerna. Idag, när jag finns där för mina vänner och mina vänner finns för mig så inser jag HUR stor roll dom har i ens liv! Jag är rik!

Kommentera inlägget här :