𝒼𝓊𝓃đ’čđ’¶đ“Ž!

Idag fÄr vi njuta av dagen. Imorgon Àr den dÀr jÀkla mÄndagen hÀr igen. TvÄ bra mÄndagar och tvÄ förjÀvliga mÄndagar varje mÄnad. Imorgon Àr det helvetes mÄndagen.

Jag mÄr ju generellt vÀÀldigt bra nu. Men tvÄ mÄndagar i mÄnaden Àr hemska. Och jag har som inte lyckats hitta ngt sÀtt att fÄ bort den kÀnslan. Dock har det lyckats falla sig in sÄ att jag alltid slutat jobbet tidigt dom mÄndagarna barnen Äkt. DÄ har det kÀnts extra jobbigt. Och tiden tills man kan gÄ och sova kÀnns som en evighet!

Imorgon verkar det som om jag har turen att iaf jobba till 16.30. OcksĂ„ tror jag moa kommer vara hemma nĂ€r jag kommer hem. SĂ„ efter middag, lĂ„ngprommis med elsa och nĂ„got serieavsnitt med Moa sĂ„ gĂ„r det fort tills vi fĂ„r sova ❀

Tisdag har vi APT pĂ„ kvĂ€llen. SĂ„ dĂ„ gĂ„r hela kvĂ€llen Ă„t till det. Jag fĂ„r nog bara vĂ€nja mig vid att det Ă€r sĂ„ hĂ€r det kommer kĂ€nnas. Mkt av ens kĂ€nslor gĂ„r att arbeta med. Men det hĂ€r Ă€r ngt som jag inte lyckas arbeta bort. Det Ă€r ett för djupt sĂ„ i mitt hjĂ€rta đŸ’” mina trollungar!

(null)

Kommentera inlÀgget hÀr :