En fantastisk dag!

(null)

(null)

Idag är jag tacksam över Jennie som hämtade köksbord och stolar till mig, enda ute i unbyn! Guld värt! Också är jag tacksam över Zilla som kom och hjälpte mig med säng, sänggavel, max databord plus stol med mera! 🙏🏼 nu har vi fått in alla större saker i hemmet.

Trots att det är kaos ännu så har jag 𝒶𝓁𝒹𝓇𝒾𝑔 bott så här fint och fräscht! 🥰 till veckan när vi bara är jag och Moa. Då kommer det bli ordning och reda. På allt! Det har vi bestämt. Allt ska på plats eller slängas 😊

Känns lite som på tuna också. Idag har hemmet varit fullt med ungar, skratt, jävulskap, och kärlek!

Mejas kompis sover över här. Också kom kusinerna Eva och Erik hit ikväll. Dom har haft så roligt allihopa. Älskar ju att ha huset fullt! 😍 detta liv kan jag lära mig att leva med 😉❤️

Men nu är denna dag över för mig. Nya tag imorgon 🙏🏼🥰

Kommentera inlägget här :