En värkande kropp 🤷🏼‍♀️

Idag efter jobbet har det blivit en del gjort. Dock inte så mkt i lägenheten. Men jag har fått slängt en massa grejer på tippen, hämtat lite grejer från mjölkudden, handlat till hemmet, slängt alla miljoner tomma bananlådor och hämtat mina ikea-grejer från Sara ❤️

Imorgon blir det mer produktivt här hemma! Promenad hem från jobbet och sen var planen att stanna hemma hela kvällen och bara packa upp! ✌🏼 jag har så ont i kroppen. Det märks att jag jobbar på betydligt mer än jag är van (och framförallt dom sista månaderna!)

Min kväll i bilder
Här sover jag gott! 😍😴

Elsa sov så gott i Moas famn i bilen mellan våra ärenden

Moa bakade älg-sockerkaka 😋

Sjukligt god middag ❤️

När man åker med 𝓈𝓉𝒾𝓁 till soptippen🤣

Och här sover Elsa gott. Varje dag. Hon älskar saccosäcken så mycket.

Kommentera inlägget här :