Ordning & reda!

Det börjar bli lite ordning och reda här hemma. Snart kan man pusta ut lite. Och bara njuta av jobbet, barnen, hemmet och vardagen.

Våran lilla Elsa är väldigt olycklig just nu. Hon har det extremt jobbigt nu under löpen. Men hon krigar på bra ❤️ hon är extra gosig och jättetrött!

(null)

(null)
Kusin Eva hade lämnat en sån fin teckning till mig i brevlådan! En häst, och notera vad hon gjort på sadeln. Döskallar! 💀 hon känner mig ❤️ jättefin verkligen!


(null)
Jag var inte ett dugg sugen på middag idag så Moa fick köpa mat från korvgubben. Elsa var glad över att få följa med och åka bil. Den hunden älskar att åka bil (precis som jag)
Imorgon ska jag börja och sluta en timma senare. Man får passa på att ställa upp på sånt nu medan jag inte har barnen. Det ska faktiskt bli lite skönt med sovmorgon Imorgon. 

Nu ska jag försöka sova. Godnatt! ❤️

Kommentera inlägget här :