Word!

Någon dag .. jag har så mycket kärlek att ge .. tur att jag har fyra fantastiska ungar att fördela kärleken på! ❤️

(null)

(null)

Just nu mår jag ju så bra av att få vara själv. Men jag tror att någon gång, så kommer även jag vilja ha någon att dela livet med. På kärleksnivå! ❤️

Mina barn är bäst. Mina barn har fått mitt ex att vilja skaffa barn. Vilket han sagt i 𝒽𝑒𝓁𝒶 𝓈𝒾𝓉𝓉 𝓁𝒾𝓋 att han aldrig ska göra.

Mina barn har också fått "barnhataren" Emilia (🤣) att tycka om dom. Så pass att hon till och med vill ställa upp som barnvakt! Och låter dom ta hand om hästarna i stallet osv.

Mina barn är bara helt enkelt bäst. Och den man som en gång får oss som familj. Han kan banne mig skatta sig 𝓁𝓎𝒸𝓀𝓁𝒾𝑔 😇🥰🤷🏼‍♀️

(null)

ℳ𝒾𝓃 𝒻𝒾𝓃𝒶 𝓊𝓃𝒹𝑒𝓇𝒷𝒶𝓇𝒶 𝒻𝒶𝓂𝒾𝓁𝒿
Vad vore jag utan er ❤️

Dags att knata till jobbet så jag hinner få första kaffekoppen för dagen ☕️ ha en bra dag!

Kommentera inlägget här :