Lördag! Eller?

Det blev ingen härlig sovmorgon denna morgon. 05.10 vaknade jag pigg som en lärka. Typiskt, men det är normalt på helgerna 🤷🏼‍♀️🤣

Jag och meja gick på en morgonpromenad med Elsa medan tvättmaskinen fixade våra kläder och diskmaskinen fixa vårt porslin 🙌🏼

Sen blev det en grötfrukost och vid 8.30 var vi vid huset för att hämta upp våra utegrejer. Skönt att ha det gjort. Och nu har man någonstans att sitta i kvällssolen 🥰

När allt var klart for vi och handlade. Min plan var att inte gå ut mer idag. Vi kom hem kring 10.30 och då hade vi hunnit så mkt att jag trodde klockan var typ 15! 😂 jag slog igång en film och la mig i soffan. Slocknade ganska omgående och fick sova två timmar. Det var så skönt. Men det kändes som en ny dag. Så jag har varit dagvild! Haha

Nu har vi precis käkat lyxmiddag så här en lördag. Haha. Blodpudding! Mums. Lite senare ikväll ska jag meja och Elsa gå på kvällspromenad igen. Hoppas blåsten avtar lite.

(null)

(null)

(null)

Kommentera inlägget här :