En mysig fredagskväll

När jag slutade så tidigt idag så hann vi med mkt. Vi fick äntligen grilla igen. Och när det var lite sent på kvällen och dött på området så kunde Elsa vara ute och leka lös. Vilken lycklig tjej!

Efter en stund smet meja och Milla in med några marshmallows. Dom släppte ner persiennerna i köket så vi inte skulle se in och sa att vi inte fick komma in. Några minuter senare kom dom ut med en kopp varm (ljummen) choklad med en marshmallow i, till oss alla ❤️ mina fina tjejer!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Småtjejerna sover här i vardagsrummet inatt. I soffan! Älskar helgerna när vi kan gå lite utanför ramarna.

Meja var lite "spak" ikväll. Hon ville inte sova själv. Känslorna utanpå kroppen. Och hon vet inte riktigt vad hon kan/får/vill/vågar känna. Men efter ett djupt samtal ikväll inser jag hur jäkla klok hon är. Och inte bara klok utan väldigt smart också. Väääldigt! Jag är stolt över hur långt hon kommit.

Milla var också lite ledsen. Inte gråtledsen, men nere. Jag berätta åt henne att pappa ska hålla i hennes kompiskalas i år. Vi hade pratat lite löst om att ev boka lokalen här på området. För att ha kalas där. Och hon har frågat om både jag och pappa kommer vara med.

Jag har sagt att jag inte vet. Att vi får se hur det blir. Jag var naiv och tänkte att vi skulle ha hunnit komma så mkt längre när det var dags för kalas. Men vi är tillbaka sju steg.

Så jag sa till henne att det blir han som har det och att jag inte kommer komma 😢

Men givetvis kommer jag ha ett kalas för tösen ändå! Jag har beställt kalasgrejer också. Så dom måste ändå användas. Nästa år kan hon vilja ha ngt heeeelt annat. Så det är bäst att göra något av det ändå i år 🌈

Kommentera inlägget här :