Halvdagsvab

Idag var jag på jobbet halva dagen. Resten hemma med meja. Det var väldigt många pedagoger tillbaka. Så härligt. Nu saknade vi bara fyra stycken!

Jag blir hemma med meja imorrn med. Tycker det är obehagligt när förkylningen sätter sig på andningen. Och hon pressar sig själv hela tiden.

Hon följde med mig på en promenad med Elsa ikväll. Och jag förstår henne, hon ville aldrig gå hem igen. Det var otroligt skönt ute. Och hon har knappt varit ute på en vecka. Men när hon är ute och anstränger sig så får hon tungt att andas. Så jag hade inget annat val än att ta in henne. Trots att jag o kap hade kunnat fortsätta promenera några kilometer till!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Idag har jag fått tid för första fysiska mötet med advokaten. Så nästa vecka kommer vi igång på riktigt. Jag vill nästan kräkas när jag tänker på det. Det gör så ont och känns så illa. Men det är den väg det behöver gå så länge det är som det är med "bihangen".

Jag hoppas jag kommer få fram rätt exakt vad jag vill med detta. Och vad jag inte vill 😔

Jag har iaf fullt förtroende för A!

Och jag är så glad att F rekommenderade henne till mig. Idag fick jag "betala igen" åt honom genom att plocka ut en ugn och förvara den här hos mig ett tag framöver. Och det ställer jag gärna upp med.

(null)

gσσ∂иιgнт! 

Kommentera inlägget här :