Femårsspruta 💉

Idag följde Milla med mig på jobbet. Vi öppnade förskolan kl 6. Vi hann få oss en kopp kaffe och en kopp choklad innan barnen började droppa in ☕️

(null)

Sen var det dags för BVC-besök. Milla var less redan vid typ fråga nr två 😂 tååålamod vad är det?

Hon fick iaf okstämpel på rumpan. Det var ett riktigt bra besök. Hon fick sin femårsspruta. Så nu får vi se om det blir någon feber mot kvällen! 

Ligger på vilan med alla guldklimparna. Knappt två timmar kvar tills jag ska hem till mina egna guldklimpar.

Moa har beställt min köttfärssås och spagetti till middag 🍝

Ibland tiltar livet. Och ibland känns det som om det bara går rakt dit det ska. Som att man är precis där man ska vara. Och att allt sker av en anledning. Mitt kall (och fall) var att hamna på botten. På det djupaste djupa för att kunna kravla mig upp och se livet för vad det är. Se mig själv för den jag är. Inse att jag är bra, jag duger, jag vågar ta plats. Allt som sker i livet ger lärdomar. På många olika sätt. Så jag kan varar vara tacksam över allt som hänt. På ett eller annat sätt. Bra som dåligt.

Utan allt jag varit med om hade jag aldrig varit den jag är idag. Jag hade aldrig känt mig så här stark, lugn och trygg! I 7års tid var en annan människa min största trygghet. Idag är jag min egen trygghet. Men jag är också mina barns trygghet ❤️🙏🏼

Ta hand om varandra. Älska varandra. Vårda varandra. Och om ni någonsin faller hårt, försök att se bortom allt. Se framåt. Se den fantastiskt starka människa ni blir när ni tagit er upp! 👊🏼💪🏼

(null)

Kommentera inlägget här :