Rishög!

Jag vaknade ju upp med en huvudvärk utan dess like. Och en känsla av att ha feber. Men ingen feber alls på mig inte. Halsen gjorde också massa ont. Men efter te med honung till frukost blev det bättre. Har dock kvar en tryckande huvudvärk. Så vi får se vad det blir av detta. Vägrar åka på det som såå många i min omgivning fått. Gah! 

Men jag får se det positivt. OM jag blir sjuk nu så missar jag bara fyra arbetsdagar till veckan. För sen är jag ledig i tio dagar! 🥰 trist dock att behöva vara sjuk isf på dom lediga dagarna. Nåja. Än är jag på benen 💪🏼

Det var nog iaf otroligt dumt att släppa in en person som är kring sjuka människor fem dagar i veckan, i mitt hem. Där kan det bäras på både det ena och det tredje 😏 men jag hoppas jag klarar mig!

(null)

(null)

Jag var tvungen på stan idag, en beställning från Gina hade kommit. Ogillar verkligen stan, när man är van att bara behöva till Storheden. Men det gick bra. Tjejerna ville fika. Vi gjorde en deal att dom fick fika om dom bara tog något litet till lördagsgodis. Så dom slog till på stort med fikat 😋🥰 sen blev det bara kinder ägg till ikväll.

Efter stan for vi till Emilia och lämnade en liten påskpresent från Milla. Som hon tjatat om att få åka och lämna det. Och själv skulle hon gå också och plinga på. Men i sista sekund fick meja tillåtelse att följa med 🐣🐥

Nu längtar vi tills Emilia blir frisk så vi får vara tillsammans i stallet!

Milla vill att vi ska ut och cykla nu. Så vi ska åka en sväng innan maten! 

Kommentera inlägget här :