Intervju med meja 😋

Ni som har barn i eran nÀrhet:

kan ni inte intervjua dom? 
kopiera frĂ„gorna i inlĂ€gget och klistra in i en kommentar ihop med deras svar + deras Ă„lder ? đŸ˜„â€ïž
SĂ„ roligt att lĂ€sa barns svar 😄 

Meja, 10 Ă„r

___________

1. Om du fick köpa vad du ville, vad skulle du köpa dÄ?
Svar: Ett stort hus till oss och betala hyran i typ tre Är framÄt

2. Vad sĂ€ger alltid mamma till dig? 
svar: Kom och Àt! Eller mest Meja.

3. Vad ska du jobba med nĂ€r du blir stor? 
Svar: nĂ€r jag blir stor kommer jag dö. Och nĂ€r jag Ă„teruppstĂ„r vill jag Ă„teruppstĂ„ som en banan! Men före jag dör vill jag vara frisör. 

4. Vart kommer bebisar frĂ„n? 
svar: Mammans mage

5. Hur gammal Ă€r man dĂ„ man Ă€r vuxen? 
svar:  men det Ă€r vĂ€l typ över 19, 19 och uppĂ„t. För 19 flyttar man hemifrĂ„n. Och 20 dĂ„ skaffar man en man eller kille. 21 kanske man gifter sig och 22 skaffar man typ barn

6. Om du va en superhjĂ€lte, vilken kraft skulle du ha dĂ„? 
svar: En kraft dĂ€r jag har alla krafter. Eller osynlighet. 

7. Vad vill du helst Ă€ta? 
svar: grönsaker

8. Varför ska man vara snĂ€ll mot varandra? 
svar: för att det Àr bÀttre. Alla blir glada dÄ

9. Vad Ă€r du rĂ€dd för? 
svar: Spindlar och mördare sÄklart

10. Vad Ă€r viktigt? 
svar: Min familj

11. Är det nĂ„t du vill frĂ„ga mig?
Svar: Det finns jĂ€ttemĂ„nga frĂ„gor som jag VILL frĂ„ga dig. Men alltsĂ„ .. jag vet inte .. lixom vad ska man sĂ€ga. Hur mkt saknar du G*****? Fast det Ă€r ju ingen bra frĂ„ga. 

12. Vad betyder kÀrlek?
Svar: Att man stĂ„r upp för varann och att man inte gĂ„r för att man typ Ă€r rĂ€dd. Man ska stĂ„ upp för varann och hjĂ€lpa varann. 

13. Om du vann en miljon kronor, vad skulle du köpa dÄ?
Svar: Mat och kanske typ en dator

14. Hur lĂ„ng tid tar det att komma till Amerika? 
svar: men hur ska jag veta det?!

15. Vad Ă€r Sveriges huvudstad? 
svar: lule (fniss fniss fniss)

16. Om du kunde Ă€ndra en regel hemma, vad skulle det vara dĂ„? 
Svar: inte det minsta skrik. Om man skriker Ă„ker man ut. 

17. Vad skulle du göra för att rÀdda planeten?
svar: fĂ„ folk att sluta slĂ€nga plast överallt. Det Ă€r nog det bĂ€sta. 

18. Hur mycket kostar det att köpa ett hus? 
svar: det beror pÄ vad det Àr för hus.

Kommentera inlÀgget hÀr :