ℱ𝓇𝒾𝓎𝒶𝒶𝒶𝒶𝒶𝓎!

Så var det fredag igen. Helgen ligger framför fötterna! Och i helgen ska jag verkligen försöka rensa mitt förråd. En seriös rensning. Där allt jag inte VET att jag kommer använda kommer få ryka. Är så less på alla grejer. Så det ska jag viga helgen åt.

Jag har turen att få hem Milla redan på söndag. Så himla lyxigt. Längtar ihjäl mig. Och ännu bättre, hennes förskola är stängd på måndag så då får hon vara med mig på min förskola hela dagen! 🥰❤️

Helgen kommer gå fort som attan 👌🏼 skönt att jobba till 16.30 idag. Då är det som bara middag och serier innan det är dags att sova. Sen är det redan lördag! 

Barnens mörkläggningsgardiner har kommit upp nu också. Så i helgen ska jag sova i tjejernas rum. Oj vad jag ska sova gott där i mörkret! 🙏🏼

Trevlig helg! 

Kommentera inlägget här :