Jag är hel! 🥰

Det höll på att bli övertid för mig idag, men jag hade tur att K ställde upp och tog det istället. Så jag fick hämta upp min lilla skorpa i planerad tid!

Den kramen och det skriker man får, på måndagarna när man hämtar. Amazing! Hela förskolegården stannar upp när hon skriker "maaaammaaaaaaaaaa" så högt hon bara kan. 

Jag tror alla varannan-vecka-förälder kan relatera! ❤️

Tyvärr är jag i en sjukt trist sits där jag efter många om och men för första gångenni mitt liv kommer behöva vidta rättsliga åtgärder. Det är helt sjukt. Och så otroligt otroligt tråkigt. Det sista jag trodde. Och även DEN sista jag trodde det skulle behövas för. Men det får jag bena i nästa vecka då barnen inte är här. Denna vecka är det full fokus på dom. Men sen är det in i kaklet. Nu är måttet rågat och jag har försökt få till allt mellan fyra (eller ja, sex såklart) ögon. Men det är tydligt att det inte går 😔 i slutändan tror jag ändå det blir bra. Mina barns trygghet går först. Kompisar det har jag så det räcker ändå 😘

I eftermiddag har jag och Milla iaf varit med Moa till optikern. Hör och häpna men hon kollade synen för att få lämpen! I sommar är det dags att börja övningsköra! ✌🏼 och det kommer gå så fint. För min Moa är ta mej fan bäst! 😂

När vi kommit hem och käkat middag gick vi till apoteket. Eller jag, Moa och Elsa promenera och Milla o meja cyklade! Det gick så bra. Som om det aldrig varit en vinter utan cykling 👏🏼👏🏼

Vi stannade en stund i lekparken på väg hem. Älskar dom här guldstunderna med kidsen på kvällen. Varva ner efter jobbet. Det behövs!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Nåväl. Tjejerna sover sen länge. Jag ska själv också bädda ner mig snart. Det är en sjukt tung och ansträngd situation på jobbet just nu. Det är färre barn, ja .. men det faktum att 10 pedagoger också saknas, det märks! Låt detta virus nu försvinna från världen. Så allt bara kan bli som vanligt.

Imorgon ska jag och Milla iaf öppna min förskola. Sen vid 8 ska vi iväg till BVC på 5årsbesök. Det blir spännande. Och jag ska passa på att fylla på p-sprutan när vi ändå är där. Sen får Milla åka till sin fsk medan jag jobbar klart mina timmar. Men det blir skönt med en tidig dag tillsammans!

𝒢𝑜𝑜𝒹𝓃𝒾𝑔𝒽𝓉 ..

Kommentera inlägget här :