Längesedan sist!

Vi har kommit enda in i maj månad. Milla har hunnit fylla 5 år. Och i söndags fyllde meja 10 år.

Vi har klarat oss bra från sjukdomar än så länge. Peppar peppar!

Det händer och sker mkt just nu. Men jag är i ett riktigt skönt läge just nu. Jag mår bra, barnen mår bra (Milla har sina ledsna stunder men det är hanterbart). Jobbet går bra och det känns okej med lägenheten.

Vi pular på ute på baksidan. Jag saknar såklart huslivet. Men vi har mkt mer fritid över nu. Nu går jag ut och botaniserar bara när jag vill, har lust och orkar 😊 jag önskar dock att det ska gå fort för oss att få en annan lgh.

Älskar lägenheten och läget. Men andra grejer spelar in som gör det jobbigare att bo just där vi bor. Vi håller tummarna att dom snart hittar något åt oss! ✊🏼✊🏼


Kommentera inlägget här :