ℱ𝓇𝒾𝓎𝒶𝓎

Äntligen fredag även denna vecka. Och idag kunde jag plocka ut mina hundtimmar jag samlat på mig när jag inte haft milla hemma. så jag kunde hämta milla strax innan tolv. så himla härligt.

milla blev så glad när dom kom tillbaka från lunchen och jag satt där och väntade på henne ❤️

Idag är den hemska bollen satt i rullning. Jag har aldrig haft att göra med en advokat tidigare. Men någon gång ska ju vara den första. Jag älskar henne redan! En person i min närhet har samma person och han är mkt nöjd. Så jag hoppas hon kan hjälpa mig med dom problem jag har. Men det kommer inte bli en enkel och lätt resa. Det är jag fullt medveten om. Bara trist att det ens ska behöva bli så.

En sak är säker. Jag kräver att mina vänner finns för mig nu. Och är ärliga. Om jag träffar en människa som intresserar mig så vill jag veta om den människa utåt sett verkar "dålig" eller plockar fram mina dåliga sidor och får mig att vara en sämre eller elak människa mot andra!

Man blir blind. Man ser inte skogen för alla träden. Det är så tragiskt. Och när barn är inblandade så är det än värre. Så jag hoppas min omgivning kan se om det finns tecken som jag inte ser. Och att man vågar flagga för dom ÅT mig.

Jag ber 🙏🏼🥰

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera inlägget här :