Tre timmar till påsklov 🐣

Det är lite barn på fsk idag. Skönt med en lugn dag inför påsklovet. Nu går jag snart på 10 dagars ledighet! Varav 7 av dom med barnen hemma 🥰 kan knappt bli bättre!

Sitter ute i solen med kaffekoppen nu på lunchen. Hoppas på mkt sol nu under påsken!

(null)

(null)

Man får sån otrolig energi av solen. Man blir glad. Tror jag ska åka ikväll och sola för extra vitaminer! 👌🏼 det kommer bli så tomt utan Max och meja också hemma. Det var ca en månad sen det bara var jag och Moa sist! Men det blir mysigt det med.

Ska nog åka förbi bolaget när jag slutar och köpa mig en flaska vin. Jag har äntligen vinglas hemma OCH en korköppnare. Så någon dag under påsken ska jag unna mig ett glas vitt! Och kanske en öl i solen (om det blir någon sol)

Jag fick något infall och sökte in till en utbildning förra veckan. Jag visste inte ens om jag var behörig till den. Men nu fick jag svar att jag var behörig. Så då får vi se! Tänker att jag slänger ut lite krokar här och var. Även om man kommer in så måste man ju inte tacka ja. Men nu söker jag endast utbildningar som ger lite bättre lön 👌🏼

Planerna på att leva ensam med mina barn i några år känns mer lockande om jag kan höja min lön iaf några tusenlappar i månaden.

Den som lever får se! 😘

Kommentera inlägget här :