Onsdag

Och idag var det min tur att jobba till 16.30 vilket känns sååå länge 😂😅 man har blivit bekväm nu när man glömt bort cooplivet! 

Min dag blir dock något längre än så. Vår nya fina kollega är gravid och fick åka hem pga illamåendet ❤️ så jag blir kvar i hennes ställe. Tur jag mår bra av att kunna ställa upp och hjälpa! 

Nu har jag lunch. Kom precis tillbaka till jobbet. Jag cyklade till Ica och hämtade ut ett paket. Äntligen har barnen mörkläggningsgardiner kommit ✌🏼 så det ska jag roa mig med ikväll. Hoppas nu att dom är så bra som folk säger.

I övrigt funderar man lite smått på framtiden. Vad händer till hösten. Vad vill jag ska hända? Vad vill jag göra? Jag har sökt in både till socialpedagog och förskollärare. Men det är mer såna "nödsaker". Jag är osäker på om jag vill/orkar med det. Fsk-lärare är ändå 3,5 år! Då har jag passerat 40-strecket innan jag är färdig 😏 meeeen det skulle öka grund lönen med närmare (kanske mer) 10 000kr i månaden. Vilket jag skulle behöva då jag planerar för ett liv som singel 😇 gah. Tänk om man bara hade valt rätt från början. Men vad vet man när man är 16 år?! 

Nä. In till jollarna igen då 💪🏼💪🏼

Bara fyra timmar kvar! 

Kommentera inlägget här :