Påskafton 🐣💛

Idag på morgonen blev det en promenad/joggingtur med Elsa. Det var så härligt att kunna jogga i bara ziptröja! Men imorgon ska det bli busväder 🌨  jag vaknade upp med denna lilla sötnos snarkandes på min arm. Så jag låg kvar tjugo minuter extra tills hon vaknade av sig själv 🥰

(null)

(null)

Sen var det dags att väcka upp Moa. Jag var lite småsur och skulle ha upp henne "tidigt"  för hon väckte mig inatt vid 04 då hon snackade högt i telefon med en kompis. Så jag väckte henne vid 10.30 😂 jättetidigt om man frågar henne.

Vi for iaf ut till stallet och borstade hästarna. Tog lite kaffe och kaka ute i solen. Och Elsa hann ryka ihop med en annan hund där borta 🤷🏼‍♀️ men det gick bra.

(null)

(null)

(null)

(null)

Sen for vi och fixa present till tjejerna som fyller år snart. Också tvätta vi bilen och fick bytt till sommarpjuxen! Så skönt att få sommardäcken på.

Den här dagen har också passerat. Och trevlig som tusan har den varit. Nu är det bara morgondagen kvar sen är lillan hemma igen 🥰 och morgondagen verkar bjuda på en lång rad serier typ. Eller kanske jag skulle passa på att sy lite!

(null)

(null)

Kommentera inlägget här :