En otrolig jobbdag

Jag hade turen att få vara grön idag, lyxigt då dom skulle iväg på utflykt med dom röda! 💚❤️

Vi fick några otroligt härliga timmar på isen och i skogen. Vilken lycka. Sånt där är så fantastiskt att göra för barnen. Det är många barn som aldrig får uppleva såna saker på fritiden.

Vi hade en rejäl packning med oss. Med lunch och hela köret.

En av dom andra pedagogernas man var där ute och väntade på oss med en eld. Vilken fantastisk karl. Han stekte maten åt oss. Och som om det inte var nog. Han hade med sig både kaffe och kakor till oss pedagoger! 🥰

När han gick iväg med sin skrinda på skidor, med hunden lunkandes efter honom så kom det några tårar nerför kinden. Det där vill jag ha när jag blir äldre. Idag och ett gän år framöver lever jag gärna ensam. Men mot slutet av livet vill jag ha en sån man. Jag blev helt varm. Glad för deras skull. Om bara någon månad går hon i pension. Och dom får njuta av dagarna tillsammans ❤️

Finns det något finare än kärlek som håller, år efter år efter år. Jag har framtidstro. Nu när jag vet hur ett förhållande ska vara och vårdas. Det finns hopp. Någon gång kommer jag bli lycklig med någon ❤️ det finns nog inget härligare än äkta kärlek. Jag blev oerhört rörd och berörd idag.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera inlägget här :