En tupplur

Yes, tänkte jag imorse. Jag är med småttingarna idag. Idag får jag ligga och vila med dom små. Såg så fram emot en liten tupplur med barnen. Det hade varit bra inför kvällen.

Men så har det upptäckts löss på ett av barnen. Jag blir ju lite nojig och känner att jag sitter här. Rätt upp och ner. Och håller mig på oerhört säkert avstånd från allt vad löss heter. Nu blir det hem och kamma när jag slutat!
 🤷🏼‍♀️😇
(null)

Moa åker iväg över natten med sin bonusmamma. Får se om Elsa får följa med! Det hade varit nyttigt för henne. Hoppas dom får mysigt ❤️ 

Suttit här på vilan nu i ca 45 minuter. Googlat användbara saker. Man kan aldrig lära sig för mkt, om något!

Kommit till insikt iaf till varför "inget" funkar. Vet precis vad jag vill nu. Och det absolut enda som finns att göra, det är att vänta, hoppas och be. Tids nog rinner det ut i sanden och jag är redo att släppa tanken 🙏🏼 tid tid tid .. allt handlar om tid!

Det värsta och läskigaste är att vi aldrig vet hur mkt tid vi har. Men man får väl leva som om varje dag var den sista, men samtidigt leva på hoppet om att vi lever tills vi blir gamla.

Mina kärlekar :
(null)

Kommentera inlägget här :