đŸŽŒ

"Tanken av dig gör mig svag.
HjÀrtat dunkar dubbla slag.
Jag vill visa vad Jag (kan, kan) x2
Ristar in vÄra (namn, namn) x2
Ett SMS frÄn dig dyker upp pÄ min display.
Det pirrar till i magen sÄ fort Jag tÀnker pÄ dig.
Jag gÄr fram till dig och tar dag i dina hÀnder.
Nu ska du fÄ höra vad jag kÀnner.
Jag Àr galen galen galen, Jag Àr galen i dig.
Jag vill (ha dig) x5. för mig sjÀlv i kvÀll. ikvÀll.
Jag Àr galen galen galen, Jag Àr galen i dig.
Jag Àr galen galen galen, Jag Àr galen i dig.
Jag vill (ha dig) x5. för mig sjÀlv i kvÀll. ikvÀll.
Jag Àr galen galen galen, Jag Àr galen i dig.
Jag vill fÄ dig att förstÄ.
Mitt hjÀrta bankar för oss tvÄ.
Jag vill att du ska bli (Min, Min) x2
Jag behöver lÄsas in, in, in, in.
Ett SMS frÄn dig dyker upp pÄ min display.
Det pirrar till i magen sÄ fort Jag tÀnker pÄ dig.
Jag gÄr fram till dig och tar dag i dina hÀnder.
Nu ska du fÄ höra vad jag kÀnner.
Jag Àr galen galen galen, Jag Àr galen i dig.
Jag vill (ha dig) x5. för mig sjÀlv i kvÀll. ikvÀll.
Jag Àr galen galen galen, Jag Àr galen i dig.
Jag Àr galen galen galen, Jag Àr galen i dig.
Jag vill (ha dig) x5. för mig sjÀlv i kvÀll. ikvÀll.
Jag Àr galen galen galen, Jag Àr galen i dig"

Kommentera inlÀgget hÀr :