đ’ąđ’¶đ’¶đ’¶đ’¶đ’œ đ’·đ“đ’¶đ’¶đ’¶đ’¶đ’œ ..

I vanlig ordning gĂ„r det inte att somna pĂ„ dessa söndagskvĂ€llar. Ångestfyllt gĂ„nger en halv miljon ..

Milla som aldrig brukar vakna pÄ natten vaknade för en stund sen och ropade pÄ mig. Gick dit och insÄg snabbt att hon var i nattmössan.

Hon Ät massor av middagen dÄ jag hade gjort min köttfÀrssÄs med grÀdde i, som ungarna Àlskar (förutom meja). Och nu yrade Milla om det "jag undrade bara mamma ..."
"Vad undrar du för nÄt?"
"Men jag undrade bara vem som hade gjort maten?"
"Det var jag som hade gjort maten"
"Mmmmm. Det var det godaste jag Àtit. Godnatt mamma. Jag Àlskar dig"

HjÀrtat smÀlter ju. Och hjÀrtat gör Ànnu mera ont nÀr man vet att man ska vara utan denna lilla underbaring en hel vecka!

Det Ă€r nog dags nu. Bita i det sura vidriga Ă€pplet.. och göra nĂ„got drastiskt Ă„t en relation till han och hon. Bita ihop, för millas skull ❀

(null)

Men nu ska jag iaf försöka stĂ€nga mina blĂ„. Ny dag imorgon. 𝒱𝑜đ’čđ“ƒđ’¶đ“‰đ“‰ 

Kommentera inlÀgget hÀr :