Seriemaratonkväll 👌🏼

Jag fick sluta ännu tidigare idag än vad jag skulle. Så redan 13.15 steg jag ut från jobbet. Så himla skönt, en fredag!

Drog och hämtade Moa från skolan också for vi på H&M en sväng. Moa har massa presentkort kvar från jul att shoppa upp 🤪

Sen blev det hem och duscha. Precis när jag duschat och Moa skulle duscha så kom kusin e förbi en sväng och lämnade igen strumpor hon lånade i söndags när vi var på badhuset. Hon kom in och käka lite sockerkaka Moa bakat också lekte hon med Elsa medan Moa duscha o jag klädde på mig och torka håret (var i bara handduk när hon kom) 😂

Precis när Moa klätt på sig efter duschen så kom en kille och plingade på. Han bad oss spola i duschen då både vi och grannen ovanför upplevt att det låtit jättemycket när vi duschar.

Jag har haft sån ångest för grannen varje morgon när jag duschar mellan 5 och 6! Plus att vi inte haft något tryck alls i duschen. Så man har behövt duscha jättelänge, speciellt om man ska få ut schampo ur håret. Hållt på att bli tokig! Det har dessutom tagit typ två-tre minuter innan vi fått upp värme i duschen.

Nåja. Han lyssnade. Och han kräla på golvet. Konstaterade att ljudet kom från varmvattenröret. Så när han kollade bakom tvättmaskinen såg han att avstängningsvredet på det röret var halvt igen. När jag kört tvättmaskinen har slangen bakom vibrerat och tryckt upp avstängningen. Så jävla enkelt fel 😂🤷🏼‍♀️

Vi spolade i duschen medan han hitta problemet. Jag hade på fullt sprut, så när han öppnade vredet spruta det vatten upp i taket och överallt 🤣 vi fick verkligen tillbaka trycket. Så nu är både vi och grannen nöjda!

Nåja. Moa for iväg till Älvsbyn för att sova en natt. Och Elsa fick åka till mommo o moffa. Jag själv for med Emilia och hämtade käk på alcatraz och sen hem till henne och såg tre st 1,5 timmars program av vårat favoritprogram.

Det blev mys med katterna, massa mat, chips, godis och cola. En helt perfekt fredagskväll. Nu har jag precis kommit hem och det var så kallt ute så jag vaknade till! Blir ett eller flera avsnitt av working moms innan bädden.

Guld att susa fram på vägarna om kvällen med musik i högtalarna

Seriemaraton och mys

(null)

(null)

Skinny undrar om jag har något gott i påsen

(null)

(null)

Världens bästa hämtmat

Lite värmefilt och netflix innan sängen ❤️

Jag hoppas jag kan sova ut imorgon så jag orkar med utekvällen med tjejerna! 💃🏼 alkohol behöver inte vara något negativt. Dricker man med måtta och mer sällan än ofta kan det faktiskt vara både gott och kul. Förhållandet till alkohol har förbättrats en del.

Godnatt världen! Hoppas vi ses i vimlet imorgon, holy cow it is 💃🏼

Kommentera inlägget här :