Annonser đŸ€Ș

Jag har sagt Ät alla att jag aldrig kommer trÀffa nÄgon att leva med. Eftersom jag inte lÀngre sitter i kassan pÄ coop och trÀffar folk, jag Àr aldrig ut (om vi bortser frÄn igÄr) och i mitt arbete trÀffar jag ju bara "dagispappor", och dom flesta har sÄklart en fru.

Men sĂ„ sa nĂ„gon att det kan ske nĂ€r som helst och var som helst. Tex om jag lĂ€mnar in bilen (den mĂ„ste nu in pĂ„ service inom tre dagar 😅😂), eller om jag sĂ€ljer ngt pĂ„ annons (och just nu har jag massvis med annonser ute och det Ă€r bara för att bli av med grejer, đ’Ÿđ“ƒđ“‰đ‘’ för att trĂ€ffa nĂ„gon). 

Jag minns inte ens vem som sa det dĂ€r om annonser. Men jag har hunnit tĂ€nka att jag hoppas inte personen ser mina annonser och tror att jag sĂ€ljer saker bara för att trĂ€ffa en karl đŸ˜‚đŸ€Ł

Idag var motivationen inte pÄ topp. SmÄplockat lite. OcksÄ fick jag med mig Moa ut pÄ promenad med Elsa. Oj sÄ lycklig Elsa var över snön!

(null)

Nu tror jag att jag Ă€r körklar iaf. SĂ„ vi ska vĂ€l Ă„ka ut sĂ„ Moa fĂ„r köpa nĂ„ godis! đŸŹđŸ«

Kommentera inlÀgget hÀr :