ℒ𝑜𝓋𝑒 𝓁𝑜𝓋𝑒 𝓁𝑜𝓋𝑒 🥰

Jag har inte sett tv på väldigt länge. Väldigt länge! Det var någon gång före jul senast, och då var det inte ens riktig tv utan play och det var tinka! Skönt ändå att vara befriad från den världen.

Men ikväll såg jag tv en stund. Kärlek överallt. Och känslan är bra. Tidigare var kärlek jobbigt. Jag blev ledsen. Men det var väl pga att jag var "drabbad" av olycklig kärlek. Nu när jag tagit mig loss från det olyckliga så kändes det inte tungt att se kärlek på tv.

Utan det fick mig istället att längta efter riktig kärlek igen. Jag är fortfarande långt ifrån redo såklart. Men det börjar ju iaf kännas möjligt att kanske, någon gång, eventuellt, om hundra år .. så kaaaaanske jag kan tänka mig att kära ner mig igen 😍

Och då vet jag nog precis vad jag vill ha. Och vad jag 𝒾𝓃𝓉𝑒 vill ha!

Barnen har egentligen bara två önskningar : han ska vara snäll och han får gärna ha en bondgård! 🤣😂🤷🏼‍♀️ och såklart, meja vill att han ska ha mycket pengar. Max han bryr sig nog endast om det finns wifi hos den mannen. Sen struntar han nog i resten 😉

Men den som är med får se. Jag trivs ju bra själv just nu. Och risken finns att jag blir för bekväm med att vara själv. Men då finns det ngt som heter särbo, upplyste min son mig om!

Tiden får utvisa. Men för två månader sedan kändes det som att jag aldrig aldrig i mitt liv skulle släppa in en karl till oss. Men mkt har hänt och förändrats. Såklart jag vill känna kärlek igen. Och få älska och älskas av någon igen. En dag .. ❤️👩🏼‍🤝‍👨🏻 När den rätte trillar in!

Se så vackert det var utanför jobbet på fm när vi var ute med barnen

(null)

(null)

Det var en grym fm! Och att stå och beskåda hur färgen rör sig över himlen 😍

Såna där rosa moln (som jag levt på en period i mitt liv) vill jag leva på igen någon gång! 💕 ☁️ 

Kommentera inlägget här :