Take away

Det blir god mat till middag idag đŸ„°
(null)

Eller vi fÄr hoppas att den Àr god iaf.
(null)


Bloggen kommer numera endast handla om mig, barnen och vÄrt liv. Inget om skilsmÀssa, ex, nya mÀnniskor osv. Allt för fridens skull. Jag ska skaffa mig en vanlig hederlig dagbok dÀr mina djupaste tankar kan bevaras och fÄ utlopp.

Sen har jag idag ett sĂ„nt stort kontaktnĂ€t i form av vĂ€nner. Det hade jag inte för tre mĂ„nader sedan. DĂ„ hade jag "bara" familjen. Som inte Ă€r sĂ„ bara. Idag har jag ett "maria-liv" ocksĂ„ đŸ„° sĂ„ jag har folk att prata/lufta/rensa skallen med.

Idag har jag fĂ„tt ventilera en hel del, behövliga saker. SĂ„ nu Ă€r jag redo att gĂ„ vidare fullt ut. Och nu kan jag mĂ„ bra pĂ„ alla plan. Det har jag 𝑒𝓃 person att tacka för. Bra med det. 

Ha en trevlig helg!

Kommentera inlÀgget hÀr :